למידה, אינטרנט … ומה שביניהם – מתוך הבלוג של ג’יי הורוביץ

“…תפקיד המחנך איננו מסתיים בהקניית דעת.. אם נרצה או לא, אני מניח שהעברת מידע יבש ותרגול בלתי-פוסק יהוו חלק נכבד מאד מהשימוש בתקשוב בחינוך. אבל כאשר הוא יעשה זאת, נבין טוב יותר שזה איננו העיקר. אני משוכנע שהתקשוב יכול לתרום המון לתהליכי למידה (והוראה). אבל אם הוא יעזור לנו להבין טוב יותר את תפקידנו כמחנכים, אולי תהיה זאת תרומתו הגדולה ביותר.”

 

מוזמנים לקרוא כאן את המאמר כולו







X